קורסים דיגיטליים הופכים ליותר ויותר פופולריים בימינו.
כיום, אנשים רוצים להיות מסוגלים ללמוד מהנוחות של ביתם מבלי לעזוב את נוחות הספות שלהם.
החינוך הדיגיטלי הפך לדבר גדול ואנשים משתמשים בו לכל מיני מטרות: למטרות חינוכיות, לפיתוח עצמי ולפיתוח מקצועי.
קורס דיגיטלי יכול להיות בתוך אתר שסטודנטים יכולים לגלוש בו וללמוד ממנו היא דרך קלה להרוויח כסף מקורסים דיגיטליים.
עם מוצר מקוון, משווק רק צריך ליצור אתר אינטרנט ולספק את התוכן כדי שהוא יצליח. משם,
הכל עניין של אסטרטגיית שיווק.
מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה של תוכן כדי למשוך את תשומת הלב של צרכנים ממוקדים.
מותגים לא מקוונים, לעומת זאת, דורשים יותר מסתם אתר אינטרנט כדי להצליח.
החברה צריכה להשקיע זמן וכסף בביצוע קמפיינים של דיוור ישיר,
פרסומות בתשלום לפי קליק במנועי חיפוש, שלטי חוצות בצמתים מרכזיים או במוקדי תחבורה ציבורית, פרסומות טלוויזיה בשווקים מקומיים.
קורסים דיגיטליים הם הטרנד האחרון במגזר החינוך.
יש רבים המאמינים שעתיד החינוך יהיה בעיקרו דיגיטלי וזה כבר מתחיל לקרות עם יותר ויותר אוניברסיטאות שמציעות את הקורסים שלהם באינטרנט.
ניתן להעביר קורסים בכל צורה, החל מטקסט, מבוסס וידאו או שניהם. ללא קשר לאופן שבו הם מועברים, תוכן הקורס צריך להיות מרתק ואינטראקטיבי כדי שהלומדים ימצאו אותם מרתק.
יש חברות שמתמקצעות בהפקת קורס דיגיטלי כמו DigitalCourse – החברה הזו שמתמחה בבניית קורסים דיגיטליים כבר מעל עשור, תמצא לכם פתרון יצירתי עבור הקורס שלכם.
בשנים האחרונות, MOOCs (Massive Open Online Courses) הפכו לדרך פופולרית ללמוד מיומנויות חדשות. הם קורסים דיגיטליים וחינמיים המוצעים על ידי אוניברסיטאות בנושאים החל ממדעי המחשב ועד היסטוריה.
ניתן לגשת ל-MOOCs באופן מקוון והם מספקים חווית למידה מרתקת מכיוון שהם כוללים אינטראקציות בין התלמידים והמורים, כמו גם דיונים בין עמיתים.
אתר MOOC הוא פלטפורמה דיגיטלית המספקת את המשאבים הדרושים ליצירת קורס MOOC. זה כולל מערכות ניהול למידה מקוונות, כלים לרשתות חברתיות, מערכות ניהול תוכן וכו'.
קורס דיגיטלי הוא אתר אינטרנט המספק תוכן חינוכי בצורה של סרטונים, פודקאסטים, מאמרי טקסט או צורות אחרות כגון קובצי PDF או ספרים אלקטרוניים.
אתה יכול למצוא נושאים במגוון רחב של נושאים, כולל היסטוריה, מדע ובריאות.
האתר כולל סרטונים באורך של בין 2-10 דקות, מאמרי טקסט או תוכן חינוכי אחר שנעים בדרך כלל בין 500 ל-1500 מילים.
הם גם מפרסמים אפליקציה בשם "לימוד" המאפשרת למשתמשים לגשת לתוכן במצב לא מקוון.
ועם המשוב והעצות של הקורס. קהל היעד של הקורסים הללו הוא בדרך כלל סטודנטים ואנשים בגיל הרך.
הקורסים יקרים, עולים בסביבות 50$ לחודש, מה שיכול להפוך אותם לכלי חינוכי יקר מאוד.
הקורס כולל גם תוכן בזמן אמת עם מורים במדינות שונות ולמקצועות שונים.
לדוגמה, ישנם סרטונים של מורה להיסטוריה המלמדת על לוח השנה הגרגוריאני, מורה למדעים מלמדת כיצד לסווג צמחים ומורה לאמנות מלמדת את תלמידיה כיצד לצבוע.
התוכן נועד להיות אינטראקטיבי, וניתן להשתמש בו מכל מקום שיש בו WiFi.